در حالی سال 2016 پر از بازی های بزرگ و پرهزینه است، عناوین کوچکی هم مثل Firewatch در راه هستند. این بازی توسط کمپانی Campo Santo که مجموعه ای از توسعه دهندگان سابق عناوینی همچون Tales of Monkey Island و The Walking Dead است، ساخته میشود و در 9 فوریه (سه شنبه، 20 بهمن 1394) برای PC / Linux / OS X / Mac / PS4 عرضه خواهد شد. به تازگی، آقای شان ونامن (Sean Vanaman) (نویسنده و کارگردان Firewatch) تایید کرد که نسخه PS4 این بازی، با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ثابت 30 اجرا میشود. وی در این موردتوضیح داد
"قطعا با رزولوشن 1080p اجرا میشود. آخرین باری که امتحان کردم، با نرخ فریم 30 اجرا شد. سبک این بازی اصلا اکشن نیست، بنابراین 60 فریم اهمیتی ندارد. هیچ انفجاری وجود ندارد."
چرا برای Xbox One عرضه نمیشود؟ آیا دلیل خاصی دارید؟
"نه واقعا [دلیل به خصوصی نداریم.] . ما تیم کوچکی هستیم و تنها میتوانیم چند کار را انجام دهیم."
آیا برنامه ای برای ارائه بازی خود برروی کنسول مایکروسافت دارید؟
"فعلا هیچ برنامه ای نداریم اما بدیهی است که دوست داریم بسیاری از مردم، تا جای ممکن، بازی ما را در طول دراز مدت تجربه کنند!"
بنابراین هنوز جای امیدی برای عرضه این بازی کوچک برروی کنسول Xbox One هست. نظر شما چیست؟